Ελλάδα

Σύνταγμα – Ελληνικό σε 14 λεπτά

Σύνταγμα – Ελληνικό σε 14 λεπτά

Σύνταγμα - Ελληνικό σε 14 λεπτά

Από σήμερα στις 12 το μεσημέρι θα δοθούν στην κυκλοφορία για το επιβατικό κοινό οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2 του Μετρό «Ηλιούπολη», «Αλιμος», «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό» της γραμμής 2 του Μετρό.

Οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται επί του άξονα της Λεωφ. Βουλιαγμένης και διαθέτουν είσοδο-έξοδο και στις δύο πλευρές της λεωφόρου. Εκτείνονται σε τρία επίπεδα και θα εξυπηρετούν τους κατοίκους των Δήμω

Οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται επί του άξονα της Λεωφ. Βουλιαγμένης και διαθέτουν είσοδο-έξοδο και στις δύο πλευρές της λεωφόρου. Εκτείνονται σε τρία επίπεδα και θα εξυπηρετούν τους κατοίκους των Δήμων Ηλιούπολης, Αγ. Δημητρίου, Αλίμου και Αργυρούπολης-Ελληνικού.

Την τελευταία δοκιμαστική διαδρομή στο νέο τμήμα της γραμμής παρακολούθησε χθες ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος σημείωσε ότι «Κάθε φορά που επεκτείνουμε ένα δίκτυο εθνικό ή τοπικό κάνουμε ένα βήμα για την κοινωνική ανακούφιση. Το μετρό σε αυτές τις γειτονιές θα εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα. Τα δίκτυα υποδομών όμως είναι και ανάπτυξη. Δίνουν δουλειές, μεροκάματα για να κατασκευαστούν, αλλά και βοηθούν στο να διασυνδεθούν και να ζωντανέψουν οι γειτονιές».

Με τους νέους σταθμούς η απόσταση από το Σύνταγμα στο Ελληνικό μπορεί να διανύεται πλέον… υπογείως σε μόλις 14 λεπτά, ενώ εκτιμάται ότι η αύξηση που θα φέρουν στην επιβατική κίνηση του μετρό θα ξεπερνά τα 83.000 άτομα ημερησίως.

Η προσθήκη των νέων σταθμών στο δίκτυο του μετρό θα συντείνει στην αποσυμφόρηση της λεωφόρου Βουλιαγμένης καθώς υπολογίζεται ότι θα μειώσει τις μετακινήσεις με Ι.Χ. στον συγκεκριμένο οδικό άξονα κατά 13.000 ημερησίως με αποτέλεσμα να μειωθούν και οι ρύποι CO2 κατά περίπου 89 τόνους.

Η επέκταση της γραμμής 2 που δίδεται σήμερα στην κυκλοφορία έχει συνολικό μήκος 5,5 χιλιομέτρων και οι τέσσερις σταθμοί βρίσκονται επί του άξονα της Λεωφ. Βουλιαγμένης, διαθέτουν είσοδο-έξοδο και στις δυο πλευρές της λεωφόρου.

Οι αποβάθρες τους έχουν μήκος 110 μέτρα η καθεμιά και εκτείνονται σε τρία επίπεδα, ενώ οι σταθμοί θα εξυπηρετούν τους κατοίκους των Δήμων Ηλιούπολης, Αγ. Δημητρίου, Αλίμου και Αργυρούπολης-Ελληνικού. Σε όλους τους σταθμούς οι κάτοικοι θα διαθέτουν πλέον και τη δυνατότητα υπόγειας διάβασης της λεωφόρου.

Ο νέος σταθμός στην Ηλιούπολη

Στους σταθμούς «Αλιμος» και «Αργυρούπολη» έχουν διαμορφωθεί κατάλληλα επιφανειακοί χώροι με τα αρχαιολογικά ευρήματα που ήρθαν στο φως κατά την κατασκευή τους.

Στην επέκταση της γραμμής θα δρομολογηθούν και οι νέοι συρμοί, τους οποίους είχε προμηθευτεί η εταιρεία. Οι 17 συρμοί των έξι βαγονιών, οι οποίοι κατασκευάστηκαν στη Νότια Κορέα από την κοινοπραξία Hyundai Rotem-Hanwha, κόστισαν 155 εκατομμύρια ευρώ και η προμήθειά τους έγινε για τις επεκτάσεις του Μετρό, προς το Ελληνικό, το Χαϊδάρι και το Περιστέρι, αλλά κυρίως για την επέκταση προς τον Πειραιά (ολοκλήρωση 2017). Οι συρμοί μπορούν να κινηθούν με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα και διαθέτουν «έξυπνο» σύστημα ελέγχου εκκίνησης, διατήρησης σταθερής ταχύτητας και επιβράδυνσης από τον ένα σταθμό στον άλλο, προκειμένου να εξοικονομείται ενέργεια.

Σύνταγμα – Ελληνικό σε 14 λεπτά

Ως προς τη διασύνδεση των νέων σταθμών, σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό, ο σταθμός «Αργυρούπολη» θα συνδεθεί με το δίκτυο του τραμ στο Ελληνικό. Η δημοπράτηση του έργου επιδιώκεται να ξεκινήσει στα τέλη της χρονιάς και στόχος είναι η ευκολότερη πρόσβαση στο Μετρό και η μετεπιβίβαση επιβατών από τα νότια προάστια στο Μετρό.

Οσον αφορά στις επεκτάσεις του μετρό, τον ερχόμενο Σεπτέμβριο πρόκειται να παραδοθεί ένας ακόμα σταθμός στα δυτικά, αυτός της «Αγ. Μαρίνα» στο Χαϊδάρι, στην επέκταση της Γραμμής 3 από το Αιγάλεω. Πρόκειται για τον τρίτο σταθμό των δυτικών προαστίων, ο οποίος θα προστεθεί στους σταθμούς σε Περιστέρι και Ανθούπολη, οι οποίοι παραδόθηκαν στην κυκλοφορία τον προηγούμενο Απρίλιο. Η επέκταση του μετρό στα δυτικά προάστια θα εξυπηρετεί καθημερινά 75.000 επιβάτες.

Παράλληλα συνεχίζονται οι εργασίες επέκτασης του τραμ από το ΣΕΦ στον Πειραιά αλλά και του μετρό προς τον Πειραιά, όπου οι συρμοί του μετρό αναμένεται να φτάσουν το 2017. Το μήκος της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά φθάνει τα 7,6 χιλιόμετρα και θα έχει έξι σταθμούς: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο. Η γραμμή θα εξυπηρετεί καθημερινά 135.000 επιβάτες και θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Πηγή ethnos.gr/ Μαρία λιλιοπούλου

 

Σχόλια

Ελλάδα

Περισσοτερα στην κατηγορια Ελλάδα

Copyright © 2015-2016 Clevernews