Επιστημονικά

Μετά το τρέξιμο, η γυμναστική δεν σταματάει..

Μετά το τρέξιμο, η γυμναστική δεν σταματάει..

Δείτε τι επιλογές έχετε.

 

Παρά το γεγονός ότι το τρέξιμο είναι μία πολύ καλή προπόνηση, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να γυμνάσετε αρκετά το σώμα σας. Για την επόμενη προπόνηση σας λοιπόν δοκιμάστε μετά το τρέξιμο να συνεχίσετε την γυμναστική . Σας έχουμε μερικές προτάσεις που δεν απαιτούν εξοπλισμό. Γίνονται στο σπίτι σας, αυξάνουν τον καρδιακό ρυθμό σας, τονώνουν τους μύες σας, σας βοηθούν να κάψετε θερμίδες.

Το μόνο που πρέπει να προσέξετε είναι να μην εξαντλήσετε τις αντοχές σας στο τρέξιμο, καθώς μετά η προπόνηση συνεχίζεται.

 

Σκάλες: Εάν το σπίτι σας έχει πρόσβαση σε σκάλες, να επωφεληθείτε από αυτές. Οι σκάλες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γυμνάσετε την καρδιά και τους πνεύμονές σας, ενισχύοντας παράλληλα το κάτω μέρος του σώματος σας.

 

Ψηλά τα γόνατα: Είναι η πιο δημοφιλής άσκηση στις Tabata προπονήσεις. Σε γρήγορο ρυθμό ξεκινήστε να φέρνετε ψηλά τα γόνατά σας εναλλάξ.

 

Power Yoga: Παρά το γεγονός ότι η yoga μπορεί να είναι χαλαρωτική, μπορεί να είναι μια καλή αερόβια προπόνηση. Θα αυξήσει το ρυθμό της καρδιάς σας, θα σας χαρίσει ευελιξία και θα εκτονωθείτε.

 

Χορός: Εκτός από διασκεδαστικός, ο χορός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ασκηθείτε και να κάψετε θερμίδες. Για να ξεκινήσετε, δυναμώστε το αγαπημένο σας τραγούδι στο ραδιόφωνο.

Πηγή: jenny.gr

Σχόλια

Επιστημονικά

Περισσοτερα στην κατηγορια Επιστημονικά

Copyright © 2015-2016 Clevernews