Αθλητικά

Ποιός άλλος; Ο Σεμπάστιαν Φέτελ!

Ποιός άλλος; Ο Σεμπάστιαν Φέτελ!

Με φόρα για το τέταρτο συνεχόμενο τίτλο του στο πρωτάθλημα της Formula 1 ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε την έκτη φετινή νίκη του στο ιταλικό γκραν πρι στην πίστα της Μόντσα.

Αν υπάρχει ένας πιλότος στο γκριντ της φετινής σεζόν που θα μπορούσε να πάρει μία άνετη νίκη στο «Ναό της ταχύτητας» αυτός δεν είναι άλλος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Γερμανός πιλότος έφτασε μισή ντουζίνα νίκες στο φετινό πρωτάθλημα στο ιταλικό γκραν πρι και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Μόντσα, ισοφαρίζοντας τις νίκες του Φερνάντο Αλόνσο. Το ένα –τρία έκανε η Red Bull με τον Μαρκ Γουέμπερ να ολοκληρώνει τον αγώνα τρίτος.

Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής με άνεση πήρε την τρίτη του καρό σημαία στην Μόντσα και 32η στην καριέρα του, διευρύνοντας μάλιστα τη διαφορά του από τον δεύτερο, Φερνάντο Αλόνσο στους 53 βαθμούς, στο κυνήγι του τίτλου.

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ παρά το γεγονός ότι… αγχώθηκε λίγο στην εκκίνηση διατήρησε την πρωτιά του, την οποία δεν αποχωρίστηκε μέχρι την καρό σημαία. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Φελίπε Μάσα, ο οποίος από τέταρτος έφτασε δεύτερος.

Ο Βραζιλιάνος… φύλαγε τη θέση από τον τρίτο Μαρκ Γουέμπερ για τον Φερνάντο Αλόνσο και όταν ο Ισπανός προσπέρασε τον πιλότο της Red Bull ο Μάσα παραχώρησε τη θέση του στον ομόσταβλό του.

Ο Μάσα, του οποίου το μέλλον στη σκουντερία θα κριθεί τις επόμενες ημέρες πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση.

Πολύ καλός ήταν ο ρυθμός του Νίκο Χούλκενμπεργκ με τη Sauber, ο οποίος είδε την καρό σημαία από την πέμπτη θέση, στέλνοντας το μήνυμα του στη Ferrari, η οποία από αύριο θα ξεκινήσει το κυνήγι του δεύτερου πιλότου της.

Ο Μαρκ Γουέμπερ ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, έχοντας ωστόσο πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων του στο τέλος του αγώνα, το οποίο δεν του επέτρεψε να πιέσει τον Φερνάντο Αλόνσο και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τον αγώνα μετά την καρό σημαία.

Εντός δεκάδας κατάφερε να πλασαριστεί ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος με το διαβολεμένο ρυθμό που είχε στους τελευταίους γύρους είδε την καρό σημαία από την ένατη θέση, πίσω από τον Ρομάν Γκροσάν.

Σαν να μην έφτανε στον Κίμι Ραϊκόνεν το κακό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές, ήρθε και η επαφή με τον Σέρχιο Πέρες στην εκκίνηση του αγώνα για να δυσκολέψει ακόμη περισσότερο το έργο του Iceman.

Ο πιλότος της Lotus δεν κατάφερε να τερματίσει εντός βαθμολογούμενης δεκάδας, για δεύτερο συνεχόμενο γκραν πρι, μένοντας έτσι στην τρίτη θέση στη βαθμολογία των πιλότων πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον.

Μεγάλος άτυχος ο Πολ ντι Ρέστα, ο οποίος στην εκκίνηση κατέληξε εκτός πίστας, παρακολουθώντας από τα πιτ τον αγώνα και ο Ζαν Ερίκ Βερνιέ δεν κατάφερε να δει την καρό σημαία, αφού τον εγκατέλειψε ο κινητήρας του.

Ομάδες και πιλότοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για το γκραν πρι της Σιγκαπούρης (20-22 Σεπτεμβρίου), το οποίο σηματοδοτεί την έναρξη του… τουρ του πρωταθλήματος της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού στους εκτός Ευρώπης αγώνες.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull

2. Αλόνσο, Ferrari

3. Γουέμπερ, Red Bull

4. Μάσα, Ferrari

5. Χούλκενμπεργκ, Sauber

6. Ρόσμπεργκ, Mercedes

7. Ρικιάρντο, Toro Rosso

8. Γκροσάν, Lotus

9. Χάμιλτον, Mercedes

10. Μπάτον, McLaren

11. Ραϊκόνεν, Lotus

12. Πέρες, McLaren

13. Γκουτιέρες, Sauber

14. Μαλδονάδο, Williams

15. Μπότας, Williams

16. Σούτιλ, Force India

17. Πικ, Caterham

18. Φαν ντερ Γκάρντε, Caterham

19. Μπιανκί, Marussia

20. Τσίλτον, Marussia

 

Εγκατέλειψαν:

21. Ντι Ρέστα, Force India

22. Βερνιέ, Toro Rosso

 

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 222

2. Φερνάντο Αλόνσο, 169

3. Λιούις Χάμιλτον, 141

4. Κίμι Ραϊκόνεν, 139

5. Μαρκ Γουέμπερ, 130

6. Νίκο Ρόσμπεργκ, 104

7. Φελίπε Μάσα, 79

8. Ρομέιν Γκροσάν, 57

9. Τζένσον Μπάτον, 48

10. Πολ Ντι Ρέστα, 36

 

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 222

2. Φερνάντο Αλόνσο, 169

3. Λιούις Χάμιλτον, 141

4. Κίμι Ραϊκόνεν, 139

5. Μαρκ Γουέμπερ, 130

6. Νίκο Ρόσμπεργκ, 104

7. Φελίπε Μάσα, 79

8. Ρομέιν Γκροσάν, 57

9. Τζένσον Μπάτον, 48

10. Πολ Ντι Ρέστα, 36

Πηγή sport-fm.gr

Σχόλια

Αθλητικά

Περισσοτερα στην κατηγορια Αθλητικά

Copyright © 2015-2016 Clevernews