Επιστημονικά

Πώς επηρεάζει την εμφάνισή σου το στρες

Πώς επηρεάζει την εμφάνισή σου το στρες

Οι δερματολόγοι γνωρίζουν ότι το στρεs μπορεί να προκαλέσει  τριχόπτωση, ξέσπασμα ακμής, και πολλά άλλα προβλήματα. Αυτές οι εκδηλώσεις του στρες μπορεί να προκαλέσουν ακόμη μεγαλύτερο άγχος.  Το στρες προκαλεί αύξηση  στα επίπεδα κορτιζόλης  στο σώμα, το οποίο αυξάνει την λιπαρότητα, η οποία προκαλεί τα ξεσπάσματα  ακμής.

«Ορκίζομαι, τα παιδιά μου είναι που μου έδωσαν γκρίζες τρίχες! Είμαι καταδικασμένη! Βγάζω πάντα ένα σπυράκι στη μύτη μου, πριν από ένα σημαντικό γεγονός! » Είναι όλα στο κεφάλι σου; Ίσως όχι!

Μπορεί να υπάρχει  επιστημονική βάση  σε όλα αυτές τις δραματικές παρατηρήσεις.

Παρατηρείτε πώς βγάζετε πάντα ένα σπυρί πριν από μια σημαντική ημερομηνία; Δεν είναι τυχαίο! Δερματολόγοι βρήκαν  πως  σε συνθήκες στρες, το σώμα σας ελευθερώνει μια ορμόνη που λέγεται κορτιζόλη.

«Όταν τα επίπεδα κορτιζόλης αυξάνονται, αυξάνετε  η λιπαρότητα και ορισμένες φορές αυτό θα προκαλέσει την ακμή σε ασθενείς που δεν είχαν ποτέ πριν ακμή,».  Σε άρθρο του Science Daily η δερματολόγος Δρ Mayoral εξηγεί:

Το στρες μπορεί να προκαλέσει ακόμη και τριχόπτωση «Όταν οι άνθρωποι έχουν άγχος, το σώμα σας ανταποκρίνεται  με διακοπή σε διάφορες λειτουργίες του, και τα μαλλιά δε είναι  από τις προτεραιότητες μιας και δεν είναι πραγματικά απαραίτητα. » εξηγεί η  Mayoral .

Οι άνδρες και οι γυναίκες μπορούν να αναπτύξουν αλωπεκία – και φαλακρά τμήματα  στο μούσι ή στα μαλλιά  – όταν είναι κάτω από την πίεση. Νευρικές συνήθειες όπως στριφογύρισμα των μαλλιών σας  μπορεί να, προκαλέσει  φαλακρά  σημεία. «Και στη συνέχεια, όταν η τρίχα επιστρέφει , μερικές φορές βγαίνει γκρίζα,»  αναφέρει η Δρ Mayoral

Έτσι είναι αλήθεια πως το στρες προκαλεί γκρίζες τρίχες!

Συνεχίζει αναφέροντας μία ακόμη  νευρική  συνήθεια που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα,   η καταστροφή της βάσης του νυχιού  «Κάποια άτομα ασυνείδητα όταν βρίσκονται σε στρες πειράζουν την βάση των νυχιών και την καταστρέφουν και έτσι το νύχι μεγαλώνει με μια κατακόρυφη γραμμή στην μέση του.»

Ξεπεράστε τις περιόδους άγχους δίνοντας  καλύτερη φροντίδα  στον εαυτό σας σε δύσκολες καταστάσεις και περιόδους.

«Μερικές φορές οι άνθρωποι διαλογίζονται για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσει το στρες», λέει η Δρ Mayoral. «Η άσκηση είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να αντιμετωπίσουν το άγχος. Απελευθερώνει ενδορφίνες  και βοηθά τους ανθρώπους να χαλαρώσουν.»

Επίσης, αποφύγετε το πολύ ζεστό ντους και χρησιμοποίησε απαλά καθαριστικά. Δείτε το δερματολόγο σας, αν η κατάσταση συνεχίζετε, αλλά μην αγχώνεστε ! Θα τα κάνει ακόμα χειρότερα!

Η Δρ Mayoral λέει ότι όταν ενήλικες αναπτύσσουν ξαφνικά ακμή, είναι συνήθως αντίδραση  στην πίεση.

Σωματική καταπόνηση, όπως ασθένεια, τραυματισμό ή εγκυμοσύνη, μπορεί επίσης να προκαλέσει αυτές τις αντιδράσεις στα  μαλλιά και στο δέρμα.

Τρόποι για να ελαχιστοποιήσει τις επιπτώσεις του στρες στο δέρμα, είναι  η αποφυγή ντους  με πολύ  ζεστό νερό, απλώνοντας μια ενυδατική κρέμα  μετά το μπάνιο, και χρησιμοποιώντας αντηλιακό.

Tips  για μείωση του άγχους:

Υπάρχουν μερικές εύκολες, πρακτικές για να μειώσετε  το  στρες στη ζωή σας.

•  Να είστε ρεαλιστές και να μην προσπαθείτε να είστε  τέλειοι,  και μην  περιμένετε τους άλλους να είναι.

•  Να μην υπερ-προγραμματίζετε.  Κόψτε  μια δραστηριότητα ή δύο όταν αρχίσετε να νιώθετε βαρύ το πρόγραμμά σας.

•  Κοιμηθείτε καλά την νύχτα.

•  Κάντε τακτικά άσκηση  μιας και αποδεδειγμένα  βοηθά στη διαχείριση του άγχους

•  Ακολουθήστε μια υγιεινή διατροφή.

•  Μάθετε να χαλαρώνετε από το  πρόγραμμά σας  για να διαβάσετε ένα βιβλίο ή να κάνετε ένα ωραίο μεγάλο μπάνιο.

Πηγή fe-mail.gr/ Μαρία Φαλίδη

 

Σχόλια

Επιστημονικά

Περισσοτερα στην κατηγορια Επιστημονικά

Copyright © 2015-2016 Clevernews