Γνώμες

Qu’est-ce que c’est Μπογδάνος ;

Qu’est-ce que c’est Μπογδάνος ;

Τηλεκριτική στο Κωνσταντίνο Μπογδάνο από τον αναγνώστη μας που υπογράφει ως Fandom και τον συναντάμε σε τοίχους επώνυμων να τρολάρει τα κακώς κείμενα της δημοσιογραφίας και όχι μόνο 

Τι εστί Μπογδάνος;

Ποιος είναι και τι ζόρι τραβά; Μήπως, θαρρώ, είναι Ροκάς, Κουρσάρος-Πειρατής, Αγανακτισμένος, ή απλά μια παρεξηγημένη προσωπικότητα που είδε φώς και μπήκε μέσα;

Το σίγουρο είναι ότι ο Κωνσαντίνος Μπογδάνος είναι πλέον ο Κωνσταντίνος της διπλανής πόρτας, του συνταξιούχου, του χιπστερά και το Τόλκ οφ Δε Τάουν. Είναι σπουδαγμένος και φροντίζει να το δείχνει σε κάθε του τηλεοπτική του εμφάνιση: είτε είναι σε αυτήν που ο ίδιος επιμελείται και παρουσιάζει στον Σκάι εβδομαδιαίως (“Ευθέως”), είτε στις μεσημεριανές και βραδινές εκπομπές στις οποίες δίνει το παρών ανελλιπώς. Όπου γάμος και γιορτή, ο Μπογδάνος πρώτος: Όλα-Θέμος, Μίστερ, ΚΛΙΚ, Τατιάνα.

Το name-dropping το ‘χει στο τσεπάκι του και φροντίζει να το πράττει με συχνές αναφορές του στους: Ένγκελς, Λακάν, Λάρκιν, Μόντι Πάιθονς, Πήτερ Σέλερς, για να εντυπωσιάσει και να ψαρώσει τους καλεσμένους του.

–         “Πω, πω, Κωνσταντίνε! Είσαι πολύ ψαγμένος και διαβασμένος!”

–         “Κωνσταντίνε, μπορώ να έχω το τηλέφωνο σου να βγούμε για καφέ στα Εξάρχεια; Τι; Δε μπορείς στα Εξάρχεια; Γιατί;”

Αυτά είναι μερικά από τα επιφωνήματα θαυμασμού και αντιδράσεις των παρευρισκομένων, καθώς ο Μπογδάνος σαν μια άλλη γαλιάντρα επιδίδεται στον λεκτικό του αυνανισμό ξένων, Ελλήνων συγγραφέων και διανοουμένων. Στόχος επετεύχθη: “είμαι έξυπνος, not just another pretty μπουγελόφατσα.”

Κάλλιστα, θα μπορούσε να έμενε στην Μεγάλη Βρετανία, και να κέρδιζε πακτωλό χρημάτων, δουλεύοντας στον Τραπεζικό Τομέα. Αλλά, όπως ομολόγησε, προσφάτως, στα Καρντάσιανς, δεν ήθελε να ξυπνήσει μίαν ωραία πρωία, με φόντο το Kensington Park, και ξάφνου, από το πουθενά, να πεταχτεί το ξανθομπάμπουρο παιδάκι του και σε άπταιστα Queen’s English να του απευθυνθεί ως “Ηello Daddy!”

Έτσι, λοιπόν, σαν ένας άλλος Βασιλάκης Καΐλας, πήρε των ομματίων του, το ξύλινο κασελάκι, το βερνίκι, και την βούρτσα παπουτσιών, και επέστρεψε στην Μαμά- Πατρίδα. Ως μάχιμο κομάντο, εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις του στον Έψιλον Σίγμα, και έπιασε δουλειά ως λουστράκος στο Κολωνάκι. Η μοίρα, όμως, του επιφύλασσε μεγάλα πράγματα. Ο κολλητός του κολλητού του ο κολλητός του βρήκε δουλειά στα Ερτζιανά Κύματα. Εκεί κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι, και το αχτύπητο δίδυμο (πάρ’τον έναν και χτύπα τον άλλον) Μπογδάνος-Λάλας – κάτι σαν τον Μπόλεκ και Λόλεκ – επιδόθηκαν σε σαχλές πλακίτσες, επιπέδου Δευτέρας Δημοτικού, στην Τουρκική Πρεσβεία, στην Εφορεία, και σε άλλες Δημόσιες Υπηρεσίες. Χαζό παιδί, χαρά γεμάτο.

Ο Μπογδάνος είναι σαν την Κόκα-Κόλα: πάει με όλα. Μπορεί να σου μιλήσει για ποίηση (για Καβάφη, για Καββαδία), για την εν γένει οικονομική κρίση, για την μουσική (είχε δικό του boy band), για τον αθλητισμό (πέρασε δοκιμαστικό από τα τσικό της Καλλιθέας), για τα πάντα της Κίνας.

Ο Κωνσταντίνος είναι η ψυχή του πάρτι, η Σελήνη από την Λάμψη (“Σελήνη αγαπάει Χόχο, Αλέξη αγαπάει Σελήνη;”), o τρελός του χωριού που σε πλησιάζει καθώς απολαμβάνεις το ουζάκι σου στην πλατεία του χωριού και σου δείχνει πως ρουφάει τα σάλια του σκαλίζοντας συνάμα την μύτη του.

Το πιο σημαντικό για τον Κωνσταντίνο δεν είναι να κάνει νούμερα, αλλά να περνάει ωραία, αυτό να βγαίνει προς τα έξω, και να το εισπράττει ο κόσμος.  Ο Κωνσταντίνος σέβεται τον εαυτό του και ως εκ τούτου φροντίζει να “την πει” στον καλεσμένο του, και να γίνεται ο ίδιος ρόμπα ξεκούμπωτη με ερωτό-απαντήσεις. Γουστάρει το σόου. Είναι κατεξοχήν Νάρκισσος, ένα κράμα Κλαρινογαμπρού-Χιπστερά με σταράκια μάυρο μποτάκι και Ιταλικό γιλέκο. Πιάνει το πηγούνι του κοιτώντας το άπειρο, κλικάρει με το μάους μια λέξη σ’ένα κείμενο Word για να βρει ένα πιο ‘ψαγμένο’ συνώνυμο,  κουνάει χέρια-πόδια σπασμωδικά σαν μαριονέτα που λαμβάνει οδηγίες από το ακουστικό-ψείρα, ρίχνοντας παράλληλα κλεφτές ματιές στο κείμενο σαν την Αλίκη Βουγιουκλάκη που δεν μπορούσε να αποστηθίσει τον ρόλο της.

Φιλοξενεί την πιο μισητή προσωπικότητα από ιδεολογικής άποψης και παρουσιάζεται ασόβαρος, αδιάβαστος και μετεξεταστέος. Κάνει πλακίτσα και νιαουρίζει σα τον Σνάρφ. “Mα, είσαι Ναζί;”, ρωτάει με ύφος κουκουβάγιας σαν να ανακάλυψε την Αμερική. Παίρνει βοήθεια από το κοινό μέσω ακουστικού-ψείρα, σκαλώνει, δεν μπορεί να αρθρώσει αντίλογο, να αλλάξει την ροή της συζήτησης. Το παιχνίδι χάθηκε από τα αποδυτήρια. Ο καραφλοδαίμονας πελαγώνει, η καράφλα του γυαλίζει, τα χέρια τρέμουν, οι παλμοί της καρδιάς αυξάνονται ανά λεπτό. Τέλος αγώνα.

Φασίστας Ένα, Ξερόλας Μηδέν.

Καλεί τον Δημήτρη Καζάκη και τον ερωτά ποιός ελέγχει την οικονομία. Η απάντηση δίχως ενδοιασμούς, για Μπόμπολες και για το συγκρότημα Αλαφούζου. Η βοήθεια από το κοινό φτάνει: “Πάμε σε διάλλειμα και θα επιστρέψουμε σε λίγο.” Πουλάει πνεύμα στον ‘Αργά με τον Νίκο Μαστορακή’. Ο τελευταίος, πιο ετοιμόλογος, γαρ χρόνια στο κουρμπέτι, τον πληρώνει με το ίδιο νόμισμα. Σκαλώνει και αρχίζει τις προσβολές σαν το κακομαθημένο παιδί που του πήραν το Πλέιμομπιλ. Τσακώνεται λάιβ με Σφακιανάκη και το καμαρώνει ως παράσημο.

Ο Κωνσταντίνος θέλει να είναι ενήμερος για όλα, πόσο μάλλον στα δρώμενα του διαδικτύου. Καλεί  Ιντερνετικές Περσόνες για να δείξει ότι πιάνει τον παλμό της νεολαίας. Στο τέλος τον κατούρησαν και το κατά-ευχαριστήθηκε.

Πυρωμένες ρομφαίες, πυρωμένα σπαθιά.

Η Ελλάδα ανήκει στον Κωνσταντίνο, δεν εκχωρείται.

Σχόλια

Γνώμες

Περισσοτερα στην κατηγορια Γνώμες

Copyright © 2015-2016 Clevernews