
Στην τελική ευθεία μπαίνει σήμερα η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς το απόγευμα λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος με το τίμημα για την απόκτηση της εταιρείας να φτάνει περίπου τα 30 εκατομμύρια ευρώ
Τι θα αλλάξει με την αποκρατικοποίηση της εταιρείας
Θα γίνει σύναψη πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
θα αλλάξει ο στρατηγικός ρόλος των ελληνικών σιδηροδρόμων και οι προοπτικές ανάπτυξης τους, ιδίως μετά τη σύνδεση τους με το Λιμάνι του Πειραιά
Η ταυτόχρονη αποκρατικοποίηση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού θα προσελκύσει τα ιδιωτικά κεφάλαια
Η υποχρέωση σύναψης πενταετούς σύμβασης παροχής δημόσιων υπηρεσιών με το Δημόσιο, έναντι ετήσιας αμοιβής 50 εκατ. ευρώ εκτιμάται ως το κυριότερο δέλεαρ για τους επενδυτές
Ποιοι είναι οι μνηστήρες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Η κοινοπραξία με τον ελληνικό όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τον ρωσικό κολοσσό RZD, δηλαδή την ρωσική εταιρεία σιδηροδρόμων που εμφάνισε το 2012 κέρδη 18 δισ. ευρώ
Η κινεζική Rosco που ”ορέγεται”, λόγω του λιμανιού, την εμπορευματική γραμμή Θριάσιο-Ικόνιο
Ο όμιλος Grampet Group που διαχειρίζεται στη Ρουμανία σιδηροδρομικό δίκτυο χιλιάδων χιλιομέτρων
Οι γαλλικοί σιδηρόδρομοι Société Nationale des Chemins de fer Français, η Trenitalia και πιθανότατα και η Omnitrax, δηλαδή μία από τις σιδηροδρομικές εταιρείες που κυριαρχούν στις μεταφορές στη Βόρεια Αμερική.
Πηγή: iefimerida.gr
Facebook
Twitter
Tumblr
RSS