
Με μια οργανωμένη καμπάνια που ονομάζεται lovelife (ερωτική ζωή) και απαρτίζεται από μια ιστοσελίδα, από στοχευμένη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και με αφισοκόλληση από ζευγάρια σε όλες τις στάσεις του Κάμα Σούτρα, προσπαθούν οι ελβετικές υγειονομικές αρχές να ευαισθητοποιήσουν τη κοινή γνώμη και να την ενημερώσουν, για τους κινδύνους που προκύπτουν από τον υιό του HIV.
Στη προσπάθεια τους αυτή έδωσαν στη δημοσιότητα και ένα σκληρό βίντεο με ζευγάρια που κάνουν κανονικό SEX, με τις σκηνές να προκαλούν τα μάτια να παγώσουν σε αυτές για λίγα δεύτερα, αλλά όπως μας λέει και η liberation, προκαλούν και αντιδράσεις ακόμα και στο φιλελεύθερο κράτος της Ελβετίας, από οργανώσεις που σχετίζονται και δραστηριοποιείται γύρω από τα ανθρωπινά δικαιώματα.
Στο ίδιο δημοσίευμα διαβάζουμε επίσης πως 300 άτομα, άντρες και γυναίκες, δήλωσαν συμμέτοχη για αυτό το project, με την ηλικιακή διακύμανση των συμμετεχόντων να κυμαίνεται από τα 20 ως τα 52, για να επιλεχθούν στο τέλος μόνο πέντε ζευγάρια, που κυριολεκτικά τα έδωσαν όλα. Τα κριτήρια επιλογής δεν ήταν αλλά από την εμφάνιση, τη σεξουαλική προτίμηση, την ηλικία, αλλά και όπως ήταν φυσικό την άνεση στο φακό.
Ο εμπνευστής αυτής της καμπανιάς σίγουρα είχε διαβάσει «το δόγμα του ΣΟΚ» της Ναόμι Γουότς, καθώς οι ωμές σκηνές συνουσίας που απεικονίζονται στις αφίσες αλλά και στο βίντεο, είχαν ως σκοπό να τραβήξουν τη προσοχή όλης της κοινωνίας, αλλά και το ενδιαφέρον όλων των ηλικιών και των σεξουαλικών προτιμήσεων, ώστε όλοι τους να συζητούν το τι μπορεί να πάθεις από μια ερωτική συνεύρεση χωρίς προφυλακτικό.
Πάντως παρά τις αντιδράσεις ,σε μια κοινωνία που ομολογουμένως δε την έχουμε συνηθίσει να αντιδρά, από την επισκεψημότητα, αλλά και το ότι, το όλο αυτό εγχείρημα ξεπέρασε τα μικρά σύνορα της πλούσιας Ελβετίας, η όλη καμπάνια κρίνεται επιτυχημένη.
Facebook
Twitter
Tumblr
RSS